Najczęściej zadawane pytania:

Jaki jest czas realizacji zamówienia?Rozwiń


Średni czas realizacji zamówienia to 1-2 dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Nasz magazyn pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?Rozwiń


Masz naprawdę wiele możliwości: płatności online, płatności odroczone, przedpłata na konto, pobranie, raty lub leasing. Wszystkie aktualne metody płatności znajdziesz na stronie Metody płatności.

Do jakich krajów wysyłane są zamówienia?Rozwiń


Zamówienia wysyłane są do większości krajów Unii Europejskiej. Aktualną listę wraz z cennikiem znajdziesz na stronie Wysyłka.

Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia z wysyłką do Wielkiej Brytanii?Rozwiń


Od dnia wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej zrezygnowaliśmy z wysyłek do tego kraju. Decyzja została podyktowana długim czasem dostawy, wysokimi kosztami transportu oraz dodatkowymi opłatami celnymi. Biorąc pod uwagę powyższe nie jesteśmy już w stanie zagwarantować m.in. ewentualnej wymiany lub naprawy urządzenia w regulaminowym terminie 14 dni.

W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia?Rozwiń


O poszczególnych etapach zamówienia informujemy drogą mailową. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz również nr listu przewozowego, dzięki któremu możliwe będzie śledzenie przesyłki na stronie przewoźnika. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na Konto Klienta w naszym sklepie.

W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?Rozwiń


Kurierzy doręczają przesyłki w dni robocze, zwykle w godzinach 8:00 – 18:00. Dokładny czas dostawy zależny jest od wskazanego miejsca, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Czy kurier zadzwoni do mnie przed doręczeniem przesyłki?Rozwiń


W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, w celu ustalenia szczegółów doręczenia. Nie mają jednak takiego obowiązku i nie możemy tego zagwarantować.

Zamówiłem produkty, ale nie będzie mnie w domu. Co zrobić?Rozwiń


Przy braku możliwości osobistego odbioru przesyłki możesz upoważnić zaufanego sąsiada poprzez telefoniczny kontakt z kurierem. Jeśli powyższe rozwiązanie nie jest możliwe, skontaktuj się z firmą kurierską i podając nr przesyłki, zmień datę doręczenia. Pamiętaj o możliwości monitorowania swojej przesyłki online. Po wysyłce zamówienia otrzymasz mailowo nr listu przewozowego i link do strony, na której możesz śledzić swoją przesyłkę.

Co zrobić, jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?Rozwiń


Jeśli dostawa przekroczyła deklarowany czas, możesz sprawdzić online na jakim etapie doręczenia znajduje się przesyłka lub skontaktować się z firmą kurierską telefonicznie podając numer przesyłki w celu uzyskania informacji.

Gdzie znajduje się faktura?Rozwiń


Na każdym kroku staramy się być EKO – dbanie o środowisko jest dla nas bardzo ważne. Faktury wysyłamy zatem jedynie drogą mailową. Zachowaj ją na swoim dysku. Nie drukuj jej, jeśli nie musisz 🙂

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?Rozwiń


Zgodnie z ustawą o Prawach Konsumenta nieużywany produkt możesz zwrócić bez podawania przyczyny do 14 dni od momentu dostarczenia zamówienia. Zapoznaj się dokładnie z informacjami zawartymi na stronach Regulamin i Prawo odstąpienia od umowy oraz wypełnij formularz odstąpienia od umowy.

Jak mogę zgłosić reklamację/serwis?Rozwiń


Wejdź na stronę Formularz serwisowy, zapoznaj się zawartymi na niej informacjami i przejdź do formularza serwisowego poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij zgłoszenie”. Po uzupełnieniu niezbędnych danych uzyskasz unikatowy identyfikator zgłoszenia, dzięki któremu nasze Biuro Obsługi Klienta będzie mogło się Tobą skontaktować.

Jak zabezpieczyć produkt w przypadku zwrotu/reklamacji/serwisu?Rozwiń


Przed spakowaniem produktu opróżnij i dokładnie umyj elementy, które miały kontakt z wodą i żywnością. Na czas transportu przygotuj i zabezpiecz urządzenie w taki sposób, aby uniemożliwić powstanie uszkodzeń mechanicznych. Zalecamy wykorzystanie oryginalnego opakowania produktu (karton wraz z wypełnieniem). W przypadku braku takiej możliwości, użyj opakowania zastępczego o zbliżonym do oryginalnego rozmiarze, zapewniającego taki sam poziom zabezpieczenia urządzenia przed uszkodzeniami w transporcie. Jest to bardzo ważne, ponieważ uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego opakowania, zabezpieczenia i przygotowania urządzenia nie są objęte gwarancją.

Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?Rozwiń


Najłatwiejsza droga kontaktu to formularz kontaktowy na stronie Kontakt. Możesz także napisać maila na adres kontakt@4swiss.pl lub porozmawiać z nami telefonicznie umawiając połączenie poprzez formularz na stronie Umów rozmowę. Zazwyczaj na wiadomości odpowiadamy do 24h. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Zapisałem się na subskrypcję newslettera, ale nie otrzymałem wiadomości zwrotnej z powitalnym kodem rabatowym. Dlaczego?Rozwiń


Sprawdź poprawność wpisanego adresu email i upewnij się, że zaznaczone zostały wszystkie niezbędne zgody marketingowe. Sprawdź również folder SPAM na swoim koncie pocztowym. Jeżeli wszystko wygląda poprawnie, a kod rabatowy nadal nie dotarł, napisz do nas – wygenerujemy nowy rabat specjalnie dla Ciebie 🙂

Potrzebuję fakturę na firmę. Dlaczego przy składaniu zamówienia nie ma pola na uzupełnienie danych firmowych poza nr NIP?Rozwiń


Do złożenia zamówienia wystarczy jedynie nr NIP. Pozostałe dane firmy pobierane są z bazy GUS i będą widoczne na fakturze.

Na jaki adres mogę wysłać propozycję współpracy marketingowej?Rozwiń


Zgłoszenia odnoszące się do współpracy marketingowej prosimy kierować na adres marketing@4swiss.pl.

Gdzie mogę obejrzeć produkt i zakupić go na miejscu?Rozwiń


W chwili obecnej nie posiadamy sklepów stacjonarnych. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową i dokładamy wszelkich starań, aby opisy naszych produktów były jak najbardziej wyczerpujące. Pamiętaj, że zgodnie z ustawą o Prawach Konsumenta możesz zamówić produkt i zapoznać się z nim w zakresie koniecznym do sprawdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Zamówienie możesz zwrócić do 14 dni od otrzymania przesyłki.

scroll to top
Frytkownica teraz aż 46% taniej!