Od dnia 29.12.2023 r. oficjalnym dystrybutorem marki 4Swiss jest Morele.net

4Swiss zapewnia swoim klientom następujące warunki dostawy:

Kurier – korzystamy głównie z usług firmy kurierskiej DPD, sporadycznie wysyłki są realizowane także na pośrednictwem innych firm kurierskich;
Paczkomat InPost w przypadku mniejszych gabarytowo przesyłek.

Przesyłki krajowe

Przesyłka kurierska lub do urządzenia Paczkomat na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przy zamówieniu za minimum 121 zł – 0 zł
Przesyłka InPost do urządzenia Paczkomat na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przy zamówieniu o wartości poniżej 121 zł – 14,99 zł
Przesyłka kurierska na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przy zamówieniu o wartości poniżej 121 zł – 17,99 zł

Przesyłki zagraniczne

Poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej nasze towary dostarczamy wyłącznie do:

  • Austria – 80 zł
  • Belgia – 80 zł
  • Bułgaria – 80 zł
  • Czechy – 80 zł
  • Estonia – 120 zł
  • Francja – 120 zł
  • Hiszpania – 290 zł
  • Holandia – 120 zł
  • Irlandia – 120 zł
  • Litwa – 80 zł
  • Luksemburg – 80 zł
  • Łotwa – 80 zł
  • Niemcy – 120 zł
  • Rumunia – 80 zł
  • Słowacja – 80 zł
  • Słowenia – 80 zł
  • Szwecja – 150 zł
  • Węgry – 80 zł
  • Włochy – 150 zł

W razie zainteresowania wysyłką do innego kraju prosimy o wiadomość na adres: kontakt@4swiss.pl

Brak możliwości wysyłki do USA.

Najczęściej zadawane pytania:

W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?Rozwiń


Kurierzy doręczają przesyłki w dni robocze, zwykle w godzinach 8.00 – 18.00. Dokładny czas dostawy zależny jest od wskazanego miejsca, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?Rozwiń


W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, w celu ustalenia szczegółów doręczenia. Nie mają jednak takiego obowiązku i nie możemy tego zagwarantować.

Co wówczas, jeśli w początkowo planowanym terminie doręczenia, osobisty odbiór nie jest możliwy?Rozwiń


Przy braku możliwości osobistego odbioru przesyłki, istnieje możliwość upoważnienia zaufanego sąsiada, poprzez telefoniczne wyrażenie zgody dla firmy kurierskiej. Jeśli powyższe rozwiązanie nie jest możliwe, należy skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską i podając nr przesyłki, zmienić datę doręczenia. Pamiętaj o możliwości monitorowania swojej przesyłki online. Po wysyłce zamówienia otrzymasz mailowo nr listu przewozowego i link do strony, na której możesz śledzić swoją przesyłkę.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?Rozwiń


Jeśli czas dostawy się opóźnia, możesz sprawdzić online na jakim etapie doręczenia się znajduje się przesyłka, lub skontaktować się z firmą kurierską telefonicznie podając numer przesyłki w celu uzyskania informacji.

scroll to top
Mamy Twój świąteczny prezent! Promocje kończą się za: