Przyswajalność

Witaminy i minerały w świeżo wyciśniętym soku są skuteczniej i szybciej przyswajane
przez nasz organizm niż po zjedzeniu całych owoców lub warzyw.

Przyswajalność

Witaminy i minerały w świeżo wyciśniętym soku są skuteczniej i szybciej przyswajane
przez nasz organizm niż po zjedzeniu całych owoców lub warzyw.

60-90 min
17%

vs.

68%
10-15 min

Świeżo wyciskane
soki owocowo-warzywne

Zawierają żywe enzymy poprawiające trawienie.

Zawierają przeciwutleniacze, minerały, witaminy.

Zawierają naturalne substancje przeciwzapalne oraz antybiotyczne

Posiadają właściwości odmładzające komórki całego ciała.

Są pomocne przy licznych problemach zdrowotnych

Obniżają poziom toksyn w organizmie i nie obciążają jelit.

Selektywność owoców i warzyw kontra kompleksowość soków

Trudno zjeść jednocześnie więcej niż jeden owoc lub warzywo, a zatem spektrum przyswajanych witamin i wartości odżywczych jest znacznie mniejsze niż w przypadku soku. Nawet w nieskomplikowanym soku spotykają się różne owoce i warzywa i oddają nam to, co mają najlepsze. Najważniejsze jest to, że niektóre składniki wzajemnie się wspierają: np. Vit C zawarta w cytrynie wspomaga przyswajanie żelaza zawartego np. w burakach.

Trudno zjeść jednocześnie więcej niż jeden owoc lub warzywo, a zatem spektrum przyswajanych witamin i wartości odżywczych jest znacznie mniejsze niż w przypadku soku. Nawet w nieskomplikowanym soku spotykają się różne owoce i warzywa i oddają nam to,

co mają najlepsze. Najważniejsze jest to, że niektóre składniki wzajemnie się wspierają: np. Vit C zawarta w cytrynie wspomaga przyswajanie żelaza zawartego np. w burakach.

Trudno zjeść jednocześnie więcej niż jeden owoc lub warzywo, a zatem spektrum przyswajanych witamin i wartości odżywczych jest znacznie mniejsze niż w przypadku soku. Nawet w nieskomplikowanym soku spotykają się różne owoce i warzywa i oddają nam to, co mają najlepsze. Najważniejsze jest to, że niektóre składniki wzajemnie się wspierają: np. Vit C zawarta w cytrynie wspomaga przyswajanie żelaza zawartego np. w burakach.

PAPAJA

Wit A, B1, B2, C i E, potas, żelazo, wapń, fosfor, karotenoidy, błonnik pokarmowy

MANGO

Węglowodany, tłuszcze, witaminy, przeciwutleniacze, taniny, polifenole

POMARAŃCZA

Wit z grupy B, wit C, beta-karoten, błonnik, flawonoidy

GOTOWY SOK

Wit A, B1, B2, C i E, potas, żelazo, wapń, fosfor, karotenoidy, błonnik pokarmowy, węglowodany, tłuszcze, przeciwutleniacze, taniny, polifenole, beta-karoten, flawonoidy